matvestival!

Den unge bloggaren är lite seg idag, inte för att han har gjort så betungande saker idag. Tror de beror på att jag är en vek liten skit =)

I helgen är det tydligen matfestival i denna stad. Det är något som den gemene skövdebon verkar värdesätta högt eftersom hon pratar vitt och brett om den hela dagarna och verkar längta rejält efter.

Eftersom vi numera är bosatt och då naturligtvis är en del av denna faktiskt vackra stad, så måste nog jag å min fru ta oss en tur till stan  och kolla in den.

over and out!
/sojje


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag måste säga att jag till 100% gillar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-05-07 @ 17:38:19
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0