Jonzzonz

Såg på min käre svärsfars blogg att han lagt upp några bilder på Dansband och jag kunde inte undgå att se en om än liten men högst verklig likhet på en av gubbarna i bandet.

Hrm rätta mig om jag har fel och förlåt  pappa och syster lina men är det inte en ihopsmällt variant av er två vi ser här??? ;)


Sedan såg jag åxå något riktigt förvånande! Inte visste jag att hela familjen Jonsson plus min pappa hade ett eget dansband!


Visst är jag någon form av geni på att redigera bilder??? eller hur frugan min? ;)

Over and out
/Sojje


Kommentarer
Postat av: Mamma

Verkligen likt.Skulle ha kunnit vara Anders när han var ung.

2009-09-09 @ 20:36:29
Postat av: svärmora

Haha, du får då till det, du!! Men nog var det så alltid!

2009-09-10 @ 15:19:10
Postat av: Lina

ja det var skrämmande... mina kollegor har skrattat så att tårarna rann åt bilden.

2009-09-10 @ 16:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0